Wskaźnik biegu do motocykla

Jeśli masz jakieś indywidualne życzenia w sprawie budowy wskaźnika. Proszę o kontakt.

 

Proponuję sprzedaż ciekawego i praktycznego urządzenia do twojego motocykla.

Wskaźnik biegu załączonego nie wyliczonego z prędkości i obrotów tylko fizycznie włączonego. Czym to się charakteryzuje ?

Takie rozwiązanie ma następujące zalety:

- pokazuje zapięty bieg bez względu na obroty i prędkość

- można wyłączyć zapłon włączyć jakiś bieg i po włączeniu zapłonu też pokaże właściwy

- nigdy więcej szukania 7 w trasie i zastanawiania się jaki mam bieg w mieście.

- jest sporo tańszy od urządzeń wyliczających

Ma też wadę która dla wielu fascynatów motocyklistów jest zarazem zaletą

- trzeba przerobić czujnik luzu no i sprawdzić czy da się to zrobić w twoim motocyklu (niestety nie w każdym się da nie pasuje do Hond, Kawasaki)

Przerobienie czujnika jest dość proste i wymaga praktycznie minimalnych umiejętności manualnych. Służę pomocą instrukcją i informacją jak przerobić czujnik we własnym zakresie. Zapewniam jest to bardzo proste. Już wiele osób dzięki mojemu zestawowi posiada w swoim motocyklu wskaźnik biegu i każdy mimo obaw zrobił to SAM. Nie muszę chyba mówić jaka jest później satysfakcja z ulepszenia swojego motocykla własnoręcznie.

Zestaw wymaga podłączenia jedynie 7 przewodów do czujnika luzu oraz 1 do + zasilania, można bezpośrednio z akumulatora lepiej jednak np z lampy wtedy po zgaszeniu świateł gaśnie wyświetlacz. W tym zestawie nie ma czegoś takiego że źle podłączony uszkodzi elektronikę lub coś w motocyklu. Jeśli ktoś się pomyli i zamiast do + podłączy do - to nie stanie się kompletnie nic złego po prostu nie zadziała. Po poprawnym podłączeniu wszystko zadziała od ręki. Zestawy są zbudowane na płytce drukowanej z solder maska wykonaną w profesjonalnej firmie. Nie jest to żaden "pająk" czy samoróby, płytki te są trwałe i odporne na warunki atmosferyczne. Zestawy są zmontowane i uruchomione.

Wymiary obudowy wyświetlacza -31.7x21,6x17,2mm (dł x szer x wys)

długości kabla ok 160 cm.

Pasuje do następujących motocykli (przetestowane) :

Yamaha Thundercat YZF 600R, Yamaha XJ600 Diversion i starsze wersje też, Yamaha Fazer FZS600

Suzuki GSX600F, Suzuki GS500, Suzuki GSF600, GSF1200, Yamaha TDM850, TDM900,

Ogólnie Yamahy wersje gaźnikowe praktycznie wszystkie (oprócz R1, R6, FZ1, FZS1000)

Suzuki i Cagivy gaźnikowe, oraz według informacji znalezionych w internecie

chińskie maszyny z silnikiem FBM (Texas, Ranger,king, Knight, Łoś, Romet ogar 900, Yamasaki, zumico ronin, Kingway apollo, Zipp Axis, Py-5,)

Jeśli nie jesteś pewien czy pasuje do twojego motocykla pisz poradzimy coś.